מדיניות פרטיות למועמדים וסטודנטים

מדיניות פרטיות למועמדים וסטודנטים

עודכן לאחרונה: 31.08.25

בית הספר הארצי להנדסאים ע"ר מס' 580025344 (להלן: "המכללה") שמענה טכניון חיפה , הינה בעלת השליטה במידע האישי הקשור למועמדותכם או לימודיכם במכללה. מדיניות פרטיות זו חלה על מועמדים וסטודנטים של המכללה בקשר עם כל תהליך בחינת המועמדות, הקבלה ללימודים והלימודים עצמם, ומשלימה את מדיניות הפרטיות הכללית של המכללה המופיעה באתר הכללי בכתובת: מדיניות הפרטיות הכללית. מטרת המדיניות הינה להציג בשקיפות את המטרות לשמן אוספת המכללה ומעבדת מידע אישי אודותיכם, את השימושים בו ואת זכויותיכם בנוגע למידע האישי שלכם.

המכללה מעבדת מידע אישי על מועמדים וסטודנטים, כאשר הם נרשמים ללימודים, עוברים מבחני מיון, מתקבלים ללימודים ובמהלך לימודיהם במכללה, וכאשר היא מציעה ומעניקה את שירותיה ובהם: תוכניות לימוד וקורסים, ניהול מערך הלימודים, ביצוע התאמות לימודיות בכפוף להצגת תעודות, אבחונים ואישורים, מבחנים וכיוצ"ב, וכן שירותים נלווים הקשורים בלימודים במכללה, לרבות שירותים כגון מערכות מידע, ספריות, מתקנים אחרים, וכיוצא בזה, בין אם הרישום נעשה באופן מקוון או ידני ("השירותים").

הסכמה למדיניות הפרטיות

בעת הגשת מועמדות ללימודים במכללה, תתבקשו להסכים למדיניות פרטיות זו. סימון התיבה מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות ולעיבוד המידע האישי שלכם בהתאם לה. תוכלו לחזור ולעיין במדיניות הפרטיות בכל עת, בין אם אתם מועמדים או סטודנטים באתר המכללה. ללא סימון של תיבת ההסכמה, לא תוכלו לעבור לשלב הסופי של הרישום, והמכללה לא תוכל לבחון את בקשתכם.

איסוף ועיבוד מידע

בהיותכם מועמדים ללימודים במכללה או סטודנטים, אנו מעבדים את המידע בהתאם למדיניות פרטיות זו, ולמדיניות הפרטיות הכללית של המכללה, לרבות: פרטים אישיים ויצירת קשר (כגון שם מלא, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, מין, מצב משפחתי, כתובת מגורים, דוא"ל, טלפון וכיו"ב), מצב לימודי ואקדמי (כגון תעודת בגרות, ציוני בחינה פסיכומטרית, תארים קודמים, היסטוריית לימודים, פרסים, מלגות וכיו"ב),  מידע מנהלי ומסמכים נלווים (כגון תיעוד פניות והתחייבויות, הצהרות, קורות חיים, המלצות וכיו"ב) מידע בתחום הפיננסים (כגון פרטי חשבון בנק, תיעוד תשלומים וכן מידע ותיעוד הנדרשים לשם חיוב שכר לימוד, מידע סוציו-אקונומי ובענייני רווחה כדי להעריך את הזכאות לקבלת סיוע כספי כגון הלוואות, מענקים, מלגות, מעונות וכיו"ב), מידע רפואי (כגון מידע על מגבלות או צרכים רפואיים או מיוחדים כפי שיימסר על ידכם, מסמכים תומכים ובקשות להתאמות, מסמכי ייעוץ ונגישות וכיו"ב), מידע בענייני משמעת, מצלמות אבטחה (תיעוד מצלמות אבטחה ברחבי הקמפוס לפי נוהל המכללה להפעלת מצלמות אבטחה), הקלטות של הרצאות ו/או קורסים ו/או מבחנים מקוונים (בכפוף להודעה בתחילת ההרצאה/המבחן כי האירוע מוקלט, ויעשה בה שימוש לצרכי ניהול הקורס ו/או הלמידה ו/או בחינת טוהר הבחינה, בכפוף לנהלי המכללה). 

במסגרת הסכמתכם למדיניות הפרטיות, המכללה רשאית לפנות, לדרוש ו/או לקבל ממשרד החינוך ו/או מכל גורם רלוונטי אחר, את הציונים שלכם וכל מידע אחר הדרוש לצורך בחינת מועמדותכם, כן רשאית לפנות, לדרוש ו/או לקבל מצה"ל ו/או ממשרד הבטחון, בכפוף לכל דין, מידע הנוגע לשירות מילואים פעיל. בנוסף, רשאית המכללה לפנות לדרוש ו/או לקבל מידע מכל ארגון שותף אשר בוחר להעניק לעובדיו/תלמידיו/עמיתיו לימודים במכללה, בכפוף להסכמת נושא המידע והסכם כדין.  

עם קבלתכם ללימודים, המידע שנאסף ועובד בשלב המועמדות, והמידע שנאסף ויעובד במהלך הלימודים, וכן כל הסכמה שנתתם כנושא מידע בשלב המועמדות, ישמשו גם לכל אורך תקופת היותכם סטודנטים במכללה.

יודגש, כי לא חלה עליכם כל חובה חוקית לספק לנו מידע אישי אודותיכם. מסירת המידע האישי תלויה ברצונכם ובהסכמתכם החופשית. עם זאת, ללא מסירת המידע המבוקש או חלק ממנו, ייתכן שלא נוכל לבחון את מועמדותכם או לספק לכם את השירותים המוצעים על ידינו.

 

מטרות השימוש במידע האישי

שלב המועמדות

בשלב המועמדות, המידע ישמש לצורך בחינת התאמתכם לקבלה לתכניות הלימודים; ניהול תקשורת שוטפת – כגון שליחת עדכונים, בקשות להשלמות, תיאומים אדמיניסטרטיביים, הזמנות לאירועים וכדומה; מידע בקשר להטבות, הצעות והזדמנויות לרבות דיוור ישיר; דמי הרשמה; תיעוד וניהול של המועמדות וההרשמה; שקילת בקשה למעונות (במקרים הרלבנטיים); ניתוחים סטטיסטיים אנונימיים לצרכים כגון שיפור הליך הרישום, הקבלה או בחינת שיעורי הקבלה; עמידה בדרישות הדין והרגולציה; אימות זהות ואבטחת מידע;

שלב הקבלה ושינוי מעמדכם לסטודנטים

עם הקבלה ללימודים במכללה, המידע האישי שלכם יעובד במטרה לאפשר את מתן השירותים ע"י המכללה. המידע ישמש לשם תכנון, ניהול ותמיכה בלימודים ובחוויית הלמידה, רישום במערכות צד שלישי אתו תתקשר המכללה בכפוף להוראות החוק בנושא, ארגון בחינות והפקת גיליונות ציונים ותעודות; ניהול פניות ומדיניות אקדמית ומנהלית (לרבות תלונות ומשמעת); מתן גישה למתקני ושירותי המכללה וניהול השימוש בהם (כגון ספרייה, חניה, מעונות ומתקני ספורט); פיקוח על השתתפות בפעילויות למידה ושימוש בסביבות למידה; שיפור ופיתוח השירותים והאתר, קיום מחקרים, סקרים וניתוחים סטטיסטיים לצרכים כגון שיפור ופיתוח השירותים; אימות זהות ואבטחת מידע; סיוע בהשמה; רווחת הסטודנטים; עמידה בדרישות הדין והרגולציה; תקשורת שוטפת הכוללת עדכונים, הודעות, מידע והזדמנויות הקשורים ללימודיכם או להשתייכותכם לקהילת המכללה לרבות דיוור ישיר ושמירת קשר עם בוגרים. המכללה עשויה לעשות שימוש ו/או להיעזר בכלי בינה מלאכותית לצורך ייעול תהליכים, שיפור השירותים והתפעול השוטף של המערכות, בכפוף להנחיות הרשות להגנת הפרטיות ולהוראות הדין.

 

מסירת מידע לצדדים שלישיים

בנוסף לאמור במדיניות הפרטיות הכללית, מידע אישי של סטודנטים ומועמדים עשוי להיות מועבר לכל ו/או לחלק מהארגונים הבאים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, גופים ממשלתיים כגון משרד העבודה, משרד החינוך, משרד הביטחון, לאגודת הסטודנטים, מוסדות אקדמיים שותפים, גופים עסקיים שותפים תורמים [מענקים ומלגות], ו/או כל גוף ו/או ארגון אשר עשוי להיות חלק מתוכנית הלימודים, בכפוף להסכמת הסטודנט, וכיוצ"ב.

ממונה על הגנת הפרטיות, זכויותיך ויצירת קשר

לכל שאלה ו/או פניה בנושא זכויותיך תחת חוק הגנת הפרטיות התשמ"א 1981 (עיון, תיקון ו/או מחיקה של מידע שגוי) ו/או פרטיות ו/או המידע האישי, ניתן לפנות לממונה על הגנת הפרטיות במכללה במייל: [email protected] .