ראיון עם אלעד אמסלם - מרכז מגמת תעשיה וניהול

שם: אלעד אמסלם

 

מגמה: תעשיה וניהול

 

תפקיד: מרכז מגמת תעשיה וניהול

 

ותק: 4 שנים

אלעד אמסלם מרכז מגמת תעשייה וניהול

 

לרגל פתיחת שנת הלימודים 2024, פגשנו לראיון אישי את אלעד אמסלם – מרכז מגמת תעשייה וניהול. במהלך הראיון שיתף אותנו אלעד מהם הטיפים שלו לסטודנטים החדשים ולאלו המעוניינים להתחיל ללמוד בכדי להצליח בתחום זה ולהשתלב בשוק העבודה בצורה הטובה ביותר.

מהו היתרון המקצועי של המגמה שלך עבור הסטודנטים?

תחום התעשייה והניהול נחשב לרחב מאוד וטומן בחובו מגוון אפשרויות תעסוקה בשוק העבודה, לדוגמא: תפעול, לוגיסטיקה, רכש, איכות, פרויקטים ועוד. היתרון המרכזי שהלימודים אצלנו מעניקים לסטודנטים הוא ההתמקצעות במבחר תפקידים אלו וכתוצאה מכך, הם יכולים לבחור לעצמם את הכיוון שאליו ירצו ללכת. כמו כן, הסטודנטים במגמה לומדים להכיר את התעשייה תוך שימוש בטכנולוגיה הכי חדישה שקיימת כיום, הם רוכשים את הכלים המקצועיים הטובים ביותר שיסייעו להם בשוק העבודה, תוך שימת דגש על כלי ניהול ממוחשבים, כגון: תוכנות לניהול ארגונים ושיטות עבודה.

מהו הערך המוסף של המגמה שלך?

מגמת תעשייה וניהול של ביה"ס קיימת שנים רבות ושמה הולך לפניה. הסגל האקדמי בנוי מטובי המרצים אשר מגיעים מתפקידים שונים בתעשיה ומביאים את ניסיונם הרב בתחום היישר לכיתה. בנוסף, המרצים מכירים את הטכנולוגיה המתקדמת, מעודכנים בחידושים הרלוונטיים ביותר בתחום ומעבירים את החומר הלימודי בצורה איכותית המאפשרת לסטודנטים במגמה לרכוש כלים מקצועיים, תוך התנסות מעשית.

 

מדוע ביה"ס להנדסאים עדיף על מקומות לימוד אחרים בתחום שלך?

בעיניי, ביה"ס להנדסאים עדיף על מקומות לימוד אחרים בתחום זה משום שבמהלך הלימודים, הסטודנטים שלנו יוצאים אל השטח לסייר במפעלי תעשיה ורואים את הנעשה בפועל, לאחר שלמדו זאת בכיתה. בנוסף, תכנית הלימודים בנויה בעיקרה מקורסים שייחודיים רק לנו ונועדו לתת ערך מוסף לבוגרים, לדוגמא: שרטוט וקריאת שרטוטים, רובוטיקה, סדנאות הכנה לשוק העבודה, הכרת כלי פרזנטציה ויישומם בפועל – עמידה מול קהל, הכנת הרצאות וכו'.

מה עצת הזהב שלך לסטודנט?
עצת הזהב שלי עבור סטודנטים המעוניינים ללמוד תעשיה וניהול היא קודם כל לבחור במוסד אקדמי אשר יעניק להם יתרון תעסוקתי על פני בוגרים אחרים בתחום. כמובן שאני תמיד ממליץ גם לשאוף למצוינות, ליהנות מהדרך ולהבין שההשקעה בלימודים היא נקודת הזינוק של ההצלחה שלהם בהמשך הדרך.