מה לומדים בעיצוב מדיה ב-2023?

תקשורת חזותית ומדיה מעוצבת כבר מזמן לא מלווים אותנו רק בשלטי חוצות או בברושורים מודפסים. כיום יותר מתמיד, מותגים וארגונים מלווים אותנו לכל מקום במכשירים הדיגיטליים שלנו. נוכחות דיגיטלית עוצמתית מהווה כיום דרישת חובה לכל ארגון שמעוניין לזכות בנראות משמעותית. תוכן ויזואלי עוצמתי, שנוגע ברגש ומניח לפעולה הוא אחד מהמוצרים הנדרשים ביותר כיום בקרב חברות בכל התחומים. מומחי עיצוב מדיה מלווים את הארגונים הללו במסע שלהם לייצור תוכן כזה. אם תמיד תהית מה לומדים בעיצוב מדיה, האם לימודים אלו מתאימים לך ומה בדיוק ניתן להפיק מהלימודים הללו, כאן ריכזנו עבורך את כל מה שחשוב לדעת.

להשתלב במסלולי קריירה יוקרתיים

לימודי עיצוב מדיה פותחים לך דלת אל עולמות זוהרים ומרתקים. היכולת המתקדמת שלך להפיק תוכן חזותי ומולטימדיה, לרבות גרפיקה, וידאו, אנימציה ועיצוב אתרים, מאפשרים לך להשתלב בתחומים כמו פרסום, שיווק, טלוויזיה, קולנוע, משחקי וידאו, עיצוב אתרים ועוד. בוגרי התוכנית זוכים לתפקידים נחשקים כמו אנימטורים, מנהלי קריאייטיב, מעצבים גרפיים, מנהלים אמנותיים, מפתחי אתרים, ארט דיירקטורים ועוד משרות יוקרתיות רבות אחרות.

אז מה לומדים בעיצוב מדיה בעצם?

תוכנית הלימודים שלנו לעיצוב מדיה כוללת טווח רחב של תחומי ידע, פלטפורמות ויישומי תוכנה. במסגרת הלימודים, נלמד כיצד בונים קונספט, עקרונות אסתטיים בסיסיים ורעיונות יסוד בעולמות השיווק והתקשורת החזותית. עם זאת, חלק נכבד מהתוכנית ייגע באלמנטים המעשיים.

לצד הכשרה מעמיקה בטווח רחב של תוכנות, נתוודע לשפות תכנות כמו HTML, JavaScript ו-CSS. במסלול הלימוד, נלמד כיצד לפתח פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות בסביבת וורדפרס וליישם עקרונות עיצוב ממשק משתמש אופטימליים. אלו רק כמה מהתוכנות שנכיר במסגרת תוכנית הלימודים:

  • פוטושופ
  • indesign
  • אילוסטרייטור
  • Dreamweaver
  • After Effects
  • 3Dmax
  • Flash
  • Premiere
  • וורדפרס


לימודי עיצוב מדיה

 

מסלול הלימודים האידיאלי ליוצרים ואמנים בנשמה

אם תמיד הייתה לך ראייה אסתטית ואהבה לדברים יפים, יכולת לראות את הפרטים הקטנים וסקרנות לעבוד בתעשייה דינמית ומתפתחת, עיצוב מדיה הוא מסלול שכדאי לבחון מקרוב. תואר בעיצוב מדיה מתאים לאנשים יצירתיים שמעוניינים לפתח מיומנויות שיאפשרו להם לפתור בעיות באמצעות ויזואליים ולפתח פתרונות חדשניים לאתגרי שיווק ותודעת ציבור.

מסגרת הלימודים תאפשר לך לפתח מערך מיומנויות רב-תכליתי ולהבין לעומק עקרונות עיצוב, תקשורת חזותית וייצור מולטימדיה, כמו גם בקיאות במגוון כלים של תוכנה וטכנולוגיה. ניתן ליישם מיומנויות אלו במגוון רחב של תעשיות ותפקידי עבודה, מה שהופך את עיצוב המדיה לתואר בעל ערך עבור כל מי שמעוניין להמשיך בקריירה בתחום היצירתי או הדיגיטלי. מדובר בתחום המתפתח ומשתנה ללא הרף ולכן, חשוב לבחור במוסד לימודים שטורח להישאר מעודכן ולהעניק לסטודנטים כלים חדשניים ועכשוויים.

ביה"ס הארצי להנדסאים מעמיד לרשותך תוכנית מובילה בישראל לעיצוב מדיה המיישמת את הכלים הרלוונטיים ביותר המשמשים כיום אנשי מדיה, שיווק ובעולמות הוויז'ואל. מפלטפורמות דיגיטליות ועד לעולמות הטלוויזיה והמדיה המודפסת, זמינים לך כל הכלים שמשמשים היום מעצבים ברמה הגבוהה ביותר כחלק מתוכנית הלימודים שלך. אנו מזמינים אותך להכיר מקרוב את אחד ממסלולי הלימוד הפופולריים, המאתגרים והמתגמלים ביותר שאנו מציעים היום. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כעת והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי.