כל הסיבות לבחור במסלול לימודי ערב

מעוניינים להירשם ללימודים לתואר הנדסאי? חשוב שתדעו כי חלק ניכר ממוסדות הלימוד המובילים, כמו למשל בית הספר הארצי להנדסאים בקריית הטכניון חיפה, מציעים במקביל ללימודי הבוקר גם מסלול של לימודי ערב. ריכזנו עבורכם כמה מיתרונותיו המרכזיים של קונספט זה

הדרך הטובה ביותר לשלב עבודה עם לימודים

בסופו של יום רוב האנשים שבוחרים במסלול לימודי ערב עושים זאת כי זו הדרך הטובה ביותר לשלב עבודה עם לימודים. סטודנטים שלומדים במסלול יום יתקשו להחזיק עבודה מסודרת במקביל.



לצאת ללימודי המשך והעשרה בלי לפגוע בקריירה

עבור מי שכבר נמצא במסלול קריירה במשרה מלאה, פורמט לימודי הערב מאפשר להתפתח ולהעשיר את הידע בלי לפגוע בקריירה. מדובר על פתרון טוב גם לאנשים שרוצים להחליף קריירה וללמוד מקצוע חדש מבלי לפגוע ברצף התעסוקתי.

כי לא כולם 'אנשי בוקר'

במשך שנים הדעה הרווחת הייתה ששעות הבוקר הן המתאימות ביותר ללימודים ואילו כיום ישנה הבנה כי מדובר בתכונה אינדיבידואלית וישנם לא מעט אנשים אשר לא מסוגלים להיות בכיתה בפוקוס מלא בשמונה בבוקר ולכן, עבור "אנשי לילה" לימודי ערב יהיו הרבה יותר אפקטיביים.

לימודים פחות אינטנסיביים

זה לא סוד שיש משהו מאוד תובעני ואינטנסיבי בלהיות סטודנט. לימודי ערב הם משמעותית פחות אינטנסיביים ובדרך כלל מתקיימים במתכונת של פעם עד 3 פעמים בשבוע (תלוי בתחום הלימוד והמגמה), מה שמשאיר מספיק זמן פנוי לכל הדברים האחרים.

חיי משפחה יותר נוחים

ככלל, לימודי הערב לרוב מסתדרים טוב יותר עם חיי המשפחה וגידול הילדים ומאפשרים יותר גמישות לסטודנטים שהם גם הורים.

אווירה פחות פורמלית בכיתה

אחד הדברים המאפיינים את מסלול לימודי הערב הוא האווירה הכללית בכיתה שבדרך כלל הרבה יותר עניינית, זאת בזכות העובדה כי המרצים לא צריכים להתמודד עם ענייני משמעת ואילו והתלמידים מגיעים ללימודים מתוך כוונה אמיתית להתפתח וללמוד.

לנוח לפני השיעור ולעשות שיעורי בית במהלך היום

כן, מנוחת צהרים היא דרך נפלאה להגיע לשיעור רעננים יותר וכאשר אתם לומדים במסלול לימודי ערב, יש לכם בהחלט את הפריבילגיה לעשות את זה. יתרון נוסף זה מאפשר להכין את 'שיעורי הבית' בנחת לפני השיעור ולא במהלך הלילה.

כשלומדים בערב אפשר לבלות בלילה

אם אתם אוהבים את הלילות שלכם ארוכים וסוערים, הרבה יותר קל לתחזק אורח חיים כזה כאשר אתם לא צריכים להתייצב להרצאה בשמונה בבוקר אלא בשמונה בערב.